Dławienie się przy dodawaniu gazu.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomek 35
    Classic
    • 2013
    • 1

    Dławienie się przy dodawaniu gazu.

    Zamieszczone przez PAOLO ESCO
    i jesteś z niego zadowolony?
    Za wcześnie, żeby to oceniać. Jak zrobię UOA po 4 kkm to zobaczymy. Tak "na ucho", to efekt "dziewiczej cichości" znikł bardzo szybko, ale to o niczym nie świadczy.
    Zamieszczone przez PAOLO ESCO
    Jak się sprawuje w tych niskich temperaturach?
    Zaczynam w ciepłym garażu, więc trudno ocenić. Dziś mój służbowóz nie odpalił, więc na noc wtoczę go do garażu a Octavkę po raz pierwszy tej zimy zostawię na zewnątrz -jutro się zobaczy jak odpala, a jak Pani żona pozwolą to przejadę się z podpiętym VCDS-em i zobaczę jak nagrzewanie.

    [ Dodano: Pią 03 Lut, 12 11:19 ]
    Zamieszczone przez loru
    Fuchs TITAN Supersyn Longlife Plus
    LIQUI MOLY Synthoil Longtime Plus
    Motul Specific 506 01 506 00 503 00
    Dokładnie te miałem na myśli, przy czym Synthoil Longtime Plus nie występuje w oficjalnej sieci dystrybucji w PL, a Fuchs TITAN Supersyn Longlife Plus ma w sprzedaży chyba tylko Pidziek i też mam wrażenie, że baza tego ostatniego to w większości gr3 (co nie przesądza o tym, że się na niego nie zdecyduję).
    Najłatwiej jest z Motul Specific, bo na pierwsze zalanie mogę tanio kupić u jednego z foumowych sprzedawców, a jak będę potrzebne dolewki, to łatwo dokupię w sklepie tradycyjnym w Trójmieście.
  • Ciastek
    Classic
    • 2011
    • 3

    #2
    Dławienie się przy dodawaniu gazu.

    Witam, jestem nowym użytkownikiem forum.. Jako młody dziedzic Octavki (00r. 1.6 benzyna+LPG) mam problem i elektromechanik sam nie wiedział co może konkretnie dolegać mojemu autku.. Sytuacja wygląda mniej więcej tak..

    Problem zaczął się ok. 2 dni temu gdy u nas w mieście były obfite opady, OCT przy dodawaniu gazu zaczyna szarpać i krztusić się i w efekcie albo gaśnie, albo przy wciśnięciu sprzęgła zmniejszeniu obrotów i dodawaniu powolutku gazu jedzie jako tako na benzynie jak i na gazie.. Mechanik kazał wymienić przewody, paluch, kopułkę, świece i moduł tak we wstępie.. co wy o tym sądzicie? miał ktoś podobny problem ?

    Komentarz

    • tom2212
      RS
      • 2008
      • 3892

      #3
      wg mnie to przepływka do wymiany ale sprawdź na początek błędy

      Komentarz

      • agrala
        Rider
        • 2011
        • 397

        #4
        Przewody, świece.
        Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
        Emulator czujnika poziomu oleju G266
        Napraw sterowników AIRBAG

        Komentarz

        • Acio
          Drive
          • 2011
          • 64

          #5
          Przemyj benzyną palec rozdzielacza i kopułkę, powinno pomóc.
          Skoda Fabia 2.0 AZL Elegance

          Komentarz

          • Northeusz
            RS
            • 2010
            • 1677
            • Octavia I (1U2)
            • AUM 1.8 20VT 150 KM

            #6
            Re: Dławienie się przy dodawaniu gazu.

            Zamieszczone przez Ciastek
            Witam, jestem nowym użytkownikiem forum.. Jako młody dziedzic Octavki (00r. 1.6 benzyna+LPG) mam problem i elektromechanik sam nie wiedział co może konkretnie dolegać mojemu autku.. Sytuacja wygląda mniej więcej tak..

            Problem zaczął się ok. 2 dni temu gdy u nas w mieście były obfite opady, OCT przy dodawaniu gazu zaczyna szarpać i krztusić się i w efekcie albo gaśnie, albo przy wciśnięciu sprzęgła zmniejszeniu obrotów i dodawaniu powolutku gazu jedzie jako tako na benzynie jak i na gazie.. Mechanik kazał wymienić przewody, paluch, kopułkę, świece i moduł tak we wstępie.. co wy o tym sądzicie? miał ktoś podobny problem ?
            U mnie podobne objawy kiedyś wystąpiły jak zmieniła się wilgotność powietrza, np. po dużym deszczu. Przyczyną były przewody WN, dla pewności wymieniłem i świece. Mógłbyś poczekać, jak zrobi się upalna pogoda, wszystko się osuszy i wtedy zobaczyć.
            Pozdrawiam
            Northeusz

            Komentarz

            • Ciastek
              Classic
              • 2011
              • 3

              #7
              Dzięki, wszystkim za odpowiedź.. Palec i kopułka zostały wymienione, w ciągu 2 dni wymienię świece i przewody.. I napiszę czy pomogło.. Prawda, że po wymianie palca i kopułki stało się lepiej.. Znacie może jakieś sposoby na dodatkową ochronę tych przewodów, żeby wilgoć tak na nie nie działała ?

              Komentarz

              • tomus7
                RS
                • 2010
                • 1896
                • Peugeot

                #8
                dobra jakość przewodów załatwi sprawę
                np: http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=520
                ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                Komentarz

                • agrala
                  Rider
                  • 2011
                  • 397

                  #9
                  Jak zabezpieczyc - odpowiednia jakosc przewodow, tak jak napisal kolega wyzej.
                  Na przewodach nie osczedzaj bo tu sprawdza sie pwiedzenie ze chytry dwa razy placi.
                  Jedyne co mozesz zrobic to zalozyc na przewody peszle co uchroni je przed mechanicznym przetarciem a to wydluzy ich zywotnosc
                  Komfortowie kierunkowskazy - włączasz 1 a miga 3x
                  Emulator czujnika poziomu oleju G266
                  Napraw sterowników AIRBAG

                  Komentarz

                  Pracuję...